Verwacht je een millennial? Nerdy met bril en hoody, woonachtig in cyberspace? Die in een kort salvo een volle lading technische termen op je afvuurt?
MZT is Peter T'Hooft, generatie X. De bril staat erop. Voor het overige neem ik je mee naar 1988. Toen viel ik in een bad digitale toverdrank. Een overdosis die ondertussen uitgewerkt is. Ik schakel terug soepel van digitaal naar analoog en omgekeerd.
In de voorbije drieëndertig jaar was ik als ondernemer actief in drie eigen bedrijven. Steeds iets met marketing en communicatie. Daar liggen m’n roots.
Met MZT geef ik m'n ervaring met e-mailmarketing vrije loop. Om klantenrelaties op te bouwen voor ondernemers die geen tijd hebben. Zo maakt mijn expertise bij m’n opdrachtgevers ruimte voor verademing.
Online uitmunten, dat is de richting. Stabiele resultaten voor lokale bedrijven en vrije beroepen, dat is de bedoeling.
Als je iets vraagt, zorg ik er eerst voor dat ik begrijp wat je bedoelt. Omdat ik zelf de handen uit de mouwen steek, krijg je snel een eerste voorstel.
E-mailmarketing is een waardevol onderdeel van je marketingmix. Met m'n up-to-date kennis kan ik alles een plaats geven, met focus op jouw doel.
Je kunt op me rekenen. Ik maak een punt van eerlijk zaken doen. Niet alleen op papier, ook in de praktijk kunnen klanten op mij vertrouwen.