Misschien experimenteerde je ooit met een gratis account bij Mailchimp, Brevo, Mailjet, Campaign Monitor, … Leek allemaal zo'n gedoe: lijsten importeren, template opzetten, inschrijvingen, … en dan zijn er ook nog eens al die privacyregels.
Sitebezoekers wil je laten inschrijven voor je nieuwsbrief. En ook de bezoekers van je zaak zijn welkome abonnees. Via een QR-code verwijs je naar een inschrijfpagina. Die pagina kun je ook nog eens delen op je socials. Handig, want zelfs via je e‑mailhandtekening link je ernaartoe.
Er kroop al heel wat tijd in het opzetten van je mailplatform. Transactionele en marketingmails worden haarfijn voorbereid. Doe je allemaal zelf, geen probleem. Alleen lijkt de openrate van je e-mailings zo laag (< 30%). En van klanten hoor je dat ze je mails niet ontvangen. Of erger nog: ze belanden in de spamfolder.
Je wil een plan. Je wil automatisaties. Je wil mailen in meerdere talen. Je wil mailings die resultaten opleveren. Je wil campagnes volgens de regels van de kunst. Je wil je nieuwe klanten telkens toevoegen. En jij klikt níét op de verzendknop die jouw mail naar duizenden ontvangers stuurt …
Licentie .be, .nl, .fr, .eu of .com bij Combell (+ mailbox van 1 GB)
Pakket van 5 handtekeningen bij MySignature
Je wil mailen met je eigen domeinnaam. Microsoft Outlook, Google Workspace, Apple Mail, … dat weet je nog niet. Moet wel op je laptop én je mobieltje komen. POP of IMAP, wat is dat? Voor al je medewerkers ook een eigen mailadres, graag. En als je op vakantie bent: een out-of-office inschakelen (en nadien terug uitschakelen).
Europees mailplatform waar je al een heel eind mee komt.
Lijstvalidatie voor e-mailadressen en extra deliverability tools
De tarieven zijn een inschatting van de gemiddelde tijd die ik nodig heb. Die tijdsduur reken ik aan volgens m'n uurtarief. Ik factureer het voorgestelde budget en verwerk dit op een lopende rekening. Hier verreken ik de geleverde prestaties via een minutieuze timetracking.
Als ik minder werk heb dan voorzien, hou je een tegoed over. Dat kan in de toekomst gebruikt worden voor bijkomende prestaties. Als ik meer werk heb dan voorzien – waar ik zelf niet de oorzaak van ben – gaat de lopende rekening in het rood. Afhankelijk van het bedrag en onze onderlinge afspraken, kan dat zo een tijd blijven staan.
Deze tarieven vertrekken van rooskleurige werkomstandigheden: je onderneming straalt met een stijlvolle huisstijl; je website tikt als een Zwitsers uurwerk; je levert inhoud aan die op een staande ovatie onthaald wordt … Vraagt een en ander nog naar een likje roos? Dan haal ik – na overleg – m'n verfpotten boven.
Ik schrijf regelmatig zelf teksten, neem al eens een kiekje, voer een grafisch werkje uit, … Als alles effectiever en efficiënter loopt met de inbreng van een specialist, schakel ik anderen in. Maar ik werk even graag samen met jouw toeleveranciers.
Vanzelfsprekend. Nadat de basisversie goedgekeurd is, zet ik m'n vertalers – ik werk rechtstreeks, niet via een vertaalbureau – aan het werk. Vertalen wordt verrekend per woord, geteld in de brontaal.
Daar kan ik ook voor zorgen. M'n vaste partners staan voor je klaar. Maar ik werk even graag samen met jouw toeleveranciers.