The Beatles zetten het in een liedje. En mensen onder hun brieven: een postscriptum, kortweg PS.
Doen we dat al lang? Sinds de jaren 1500 – ik weet nog hoe het was.
Schreef je toen een brief met de hand? En was je iets vergeten te pennen? Alles opnieuw schrijven: geen sprake van. Hop, achteraan nog gauw een PS.
En vandaag? Worden we niet allemaal overdonderd door een massa informatie? Gevolg: we lezen onze mails niet meer woord voor woord. We scannen. En onze ogen stuiteren naar beneden – pats naar het PS. Let er zelf maar eens op.
Vang daarom lezers op in je PS. Onderzoekers deelden deze cijfers:
Doe je het niet? Je doet jezelf tekort. Want een sterk PS loont altijd in direct marketing en e-mailmarketing. Wat zet je erin?
Nog een laatste keer: bekroon je mails met een PS!
PS Bezongen The Beatles jouw liefde voor e-mail, Peter? Spits je oren voor deze liveversie van p.s. I LOVE YOU!